Проект
рішення
виконкому
„ Про
тарифи на
послуги з
перевезення
пасажирів
міським
автотранспортом”
Керуючись
ст.28 Закону
України “Про
місцеве самоврядування
в Україні”, у
зв’язку із зміною
ціни на
стиснений
природний
газ,
виконком
міської ради
ВИРІШИВ:
1.
Погодити
тарифи на
послуги з
перевезення пасажирів
міським
автотранспортом
та ввести їх
в дію з 16.01.2006р.
згідно з
додатком.
2.
Визнати
таким, що
втратило
чинність з
16.01.2006р. рішення
виконкому
від 30.11.2005 року №337
„Про тарифи на
послуги з
перевезення
пасажирів
міським автотранспортом”
в зв’язку з
прийняттям
даного
рішення.
Додаток
до
рішення
виконкому
ТАРИФИ
на
послуги з
перевезення
пасажирів
міським
автотранспортом
(набуває
чинності з
16.01.2006р.)
Найменування
послуг, що
надаються
|
Одиниця
виміру
|
Тариф,
грн.
|
Перевезення
пасажирів
міським
автотранспортом
|
1
пасажир
|
1-00
|
Аналіз
регуляторного
впливу
рішення
Шосткинської
міської
ради
„
Про
тарифи на
послуги з
перевезення
пасажирів
міським
автотранспортом”
1.
Опис
проблеми
Рішенням
виконкому
від 30.11.2005р. №337
„Про тарифи на
послуги з
перевезенням
пасажирів
міським
автотранспортом”
погоджено
тарифи на послуги
з
перевезення
пасажирів міським
автотранспортом
в розмірі 0,90
грн. При
формуванні
даного
тарифу була
закладена
ціна
стисненого
природного
газу 1,20 грн. за 1 м³.
У
зв’язку із
зміною ціни
на стиснений
природний
газ, згідно
Наказу
ДК „Укртрансгаз”
№347 від 07.12.2005 року
„Про ціну на
стиснений
природний
газ з АГНКС”,
розпорядження
філії
управління „Укравтогаз”
регіонального
виробничого
управління „Київавтогаз”
№80 від 07.12.2005року
„Щодо зміни
ціни
відпуску стисненого
газу”
стиснений
природний
газ з 10 грудня
2005 року (з 9 години
ранку)
реалізується
споживачам
за ціною 1,50 грн.
за 1
м³,
в т.ч. ПДВ 0,25грн.
Динаміка
зміни ціни на
стиснений
природний
газ
наведена в
таблиці:
грн.
за 1м³
|
Станом
на 01.12.2005р.
|
Станом
на 10.12.2005р.
|
Відсоток
збільшення, %
|
Метан
|
1-20
|
1-50
|
25,0
|
Як
наслідок, підприємства–надавачі
послуг з
перевезення
пасажирів
міським автотранспортом
відчувають
нестачу обігових
коштів, і в
першу чергу
на придбання
паливно-мастильних
матеріалів
та утримання
техніки, що
ставить під
загрозу
стабільний
рух
транспорту в
місті.
2. Цілі
регулювання.
Прийняття
даного
рішення має на
меті
привести
тарифи на
послуги з
перевезення
пасажирів
міським
автотранспортом
до рівня, що
забезпечує:
-
утримання
якості
надання
послуг в місті;
-
беззбиткову діяльність
підприємств -
надавачів
послуг.
3. Аналіз
вигод та
витрат.
Сфера
інтересів
підприємств -
надавачів
послуг
Вигоди:
-
вирішення
питання
стабільного
руху
міського
автотранспорту
в місті Шостка;
-
забезпечення
прибуткової
роботи.
Сфера інтересів
громадян
Вигоди:
- вирішення
питання
транспортного
забезпечення.
Витрати:
-
збільшення
витрат на
оплату
послуг з
перевезення
пасажирів
міським
автотранспортом.
4.
Альтернативи.
Збереження
існуючого
стану, тобто
без зміни
діючих
тарифів. Дана
альтернатива
є
неприйнятною
оскільки порушується
режим
надання
послуг.
Найбільш
прийнятним
способом встановлених
цілей є
стовідсоткове
відшкодування
тарифів
споживачами
даних послуг.
5.
Механізми та
заходи.
Досягнення
регуляторних
цілей
передбачається
шляхом
прийняття
рішення про тарифи
на послуги з
перевезення
пасажирів
міським
автотранспортом.
Рішення
про тарифи на
послуги з
перевезення
пасажирів
міським
автотранспортом,
у разі його
прийняття,
буде єдиним процедурним
документом
відповідно
до якого буде
проводитись
оплата за
послуги з перевезення
пасажирів
міським
автотранспортом.
6.
Обґрунтування
можливості
досягнення
цілей.
В
разі
прийняття
запропонованого
регуляторного
акту з”явиться
можливість
досягнення
встановлених
цілей при
умові
стовідсоткової
оплати
послуг.
Проаналізувавши
вищесказане
можна прийти
до висновку,
що
запропонований
регуляторний
акт є
найоптимальнішим
рішенням для
всіх сторін.
7. Строк
дії
регуляторного
акта.
Термін
дії проекту –
необмежений.
8.
Показники
результативності.
1.
Показник
прибутковості
чи
збитковості
підприємства.
2.
Рівень
відшкодування
тарифом
витрат на послуги
з
перевезення
пасажирів
міським автотранспортом.
3.
Показники
якості
надання
послуг:
-
кількість
скарг на
проблеми у
забезпеченні
безперебійними
послугами;
-
кількість
скарг на
проблеми
неналежної якості
транспортного
забезпечення;
-
кількість
скарг
стосовно
неналежного
обслуговування
споживачів.
4.
Показники
вивчення
громадської
думки щодо
стану
транспортного
забезпечення
міста.
9. Заходи з
відстеження
результативності.
Базове
дослідження
–
населення,
яке
споживало
послуги з перевезення
пасажирів
міським
автотранспортом
та
сплачувало
за них
відповідно до
нині діючих
тарифів.
Повторне
дослідження
– населення,
яке буде
споживати
послуги з
перевезення
пасажирів
міським
автотранспортом
та
сплачуватиме
за них в разі
прийняття даного
проекту
рішення.